لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کیه لینی: باید به یک سطح از تعادل برسیم

کیه لینی: باید به یک سطح از تعادل برسیم

جورجو کیه لینی نیز همراه مکس الگری، مربی یووه در کنفرانس خبری پیش از دیدار اروپایی بیانکونری حضور داشت و در خصوص مصاف مهم فرداشب مقابل چلسی گفت:

 

فردا بازی سختی خواهد بود، سخت تراز دیدارهای اخیر؛ مستر نیز با من هم عقیده است، همان طور که ایشون نیز گفتند. دیدارهای زیبایی هستند و توجهات به آنها به حداکثر میرسد و همه چیز در بالاترین سطح خود خواهد بود. برای نخستین بار در لیگ قهرمانان در خانه بازی خواهیم کرد. این انگیزه را بالا میبرد و همه چیز اماده است تا یک عصر خوب را رقم بزنیم.

 

رقبا

 

با یکی از بهترین ها دیدار می کنید، تیم هایی که به پیروزی عادت کرده اند. زمانی که برابر مالمو به میدان میروید می دانید که برابر تیمی به میدان می روید که عادت به قهرمانی و تسلط بازی در سطح خود دارد. حالا با یووه و چلسی کار سخت تر میشود. اما این رقبا اغلب ریتم بازی ها را برهم می زنند. خب در لیگ انگلیس کیفیت بازیکنان تفاوت دارد و این تفاوت در این بازی ها دیده میشود.

 

خواسته ها

 

خواسته ها و اهداف همیشه یکسان هستند، این خواسته از بازیکنی به بازیکن دیگر متفاوت است اما اصول همیشه یکسان هستند، ما در تلاشیم تا بعد از این دو سال تفاوت در فوتبال و زندگی به یک روند متعادل برسیم. مطمئنا تفاوت هایی وجود دارد. در حال حاضر باید ان هدف و موضوع مشترک را پیدا کنیم آن مسئله ای که باعث شده این تیم به یک استحکام و تعادل محکمی دست یابد که در ایتالیا و اروپا با اعتماد به نفس بالا حضور داشته باشد حالا ما به بازگشت آن سطح فکر می کنم و می دانیم که برای برگشت به ان سطح این می تواند بهترین راه باشد.

 

دیبالا

 

دیبالا بازیکن مهم و تاثیرگذاری ست اما در حال حاضر می دانیم که تیمی داریم که همه امکانات و ابزارهای را برای جانشینی او دارد. حالا در نبود غایبین، جانشینان در دسترس هستند، مستر همیشه به دنبال راه حل های جدید و مفید است. این روش را همیشه انجام دادیم و انجام خواهیم داد. پیروزی به پیروز شدن و تلاش با ارامش بیشتر کمک می کند. در حال حاضر رسیدن به یک سطح از تعادل نیاز ماست. بررسی تمام بازی ها و تک تک دیدارهایی که داشتیم می تواند تاثیرگذار باشد اما در هر شرایطی چه بد و چه خوب بودن تعادل موثر و تاثیرگذار است.

 

دلیخت

 

خصوصیات متفاوت نسبت به من و لئو دارد. فصل های سخت و متفاوتی را پشت سر گذاشته که اسان نبود، ابتدا متوقف و همه گیری و بعد مصدومیت. هنوز زمان و جا برای پیشرفت و بهتر شدن دارد اما در حال حاضر هم در میان بهترین هاست. دارای قدرت بدنی فوق العاده ای ست که می تواند بهبود یابد اما هنوز از ان بهره نبرده، از یک بازیکن در سطح عالی بین المللی صحبت می کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: